Lexus LM
0

Китайський автомобільний ринок після років величезного зростання почав помітно скорочуватися. Але ця ситуація не стосується автомобілів преміум класу. Китайці досі люблять розкішні седани та позашляховики. Їм дуже подобається Lexus, тому, Китай стає найважливішим ринком для японського бренду.

Чи призведе це до значних змін в бізнес-стратегії Lexus?

За перші 9 місяців 2019 року продажі Lexus на китайському ринку склали 109 933 машини, тобто зросли на 31%. Дуже популярні гібриди. За цей період 37 518 автомобілів з таким приводом виїхали з дилерів марки, тобто на 43% більше, ніж за аналогічний період роком раніше. В результаті на гібридні автомобілі припадає 34% частки Lexus у загальному обсязі продажів. У Китаї Lexus пропонує 11 моделей автомобілів. 7 з них доступні з дизельним електричним приводом. Високий ріст продажів Lexus в основному припадають на моделі ES, NX та RX.

Раніше, NewsCar писав, що Японські автомобільні бренди виграють у США

В умовах зростаючої популярності своїх автомобілів японський виробник все охочіше включає в плани потреби китайських клієнтів. На початку цього року Lexus представив в Китаї модель LM – розкішний мінівен, створений спеціально для покупців з Піднебесної, а також інших невеликих азіатських ринків. Автомобіль, інтер’єр якого нагадує більше салон розкішного приватного літака оснащений 26-дюймовим рк-телевізором, холодильником і великими кріслами.

Раніше на автосалоні в Пекіні дебютувала останній концепт моделі ES. Автомобіль був так тепло прийнятий, що отримав назву Auto China Car of the Year 2019.

Більше того, перший повністю електричний автомобіль Lexus привезли спочатку не на європейський, і саме на китайський ринок.

На даний момент Китай є найважливішим ринком для виробників автомобілів преміум класу. Хоча, загальний обсяг продажів автомобілів у Китаї явно падає, ця негативна тенденція обходить розкішні автомобілі. Китайці фанатіють від седанів та преміальних позашляховиків, а виробники автомобілів з усього світу все більше інвестують у цю країну.

Хоча Lexus є п’ятим постачальником розкішних автомобілів у Китаї, на відміну від найбільших конкурентів, він не виробляє свої автомобілі у цій країні. Проте, японці почали розглядати можливість, все ж таки розгорнути виробництво і в Піднебесній. У квітні вперше в історії Lexus продав більше автомобілів у Китаї, ніж у США, і таким чином Китай став його найбільшим ринком.

 

Наш канал в Telegram та сторінки на Facebook, Instagram та Twitter - це зручний спосіб відстежувати нові матеріали на сайті. З картинками, розширеними описами і без реклами.

Skoda може похвалитися рекордними продажами

В минуле

Також буде цікаво