Skoda Scala
0

У вересні Skoda досягла найкращих результатів продаж. Бренд поставив 102 700 автомобілів покупцям у всьому світі, тим самим покращивши результат за аналогічний період минулого року на 3,1 відсотка. Skoda зафіксувала найбільш динамічне зростання у Західній Європі (+12,3%), Центральній Європі (+11,2%) та Східній Європі (+18,4%).

Вперше в нашій історії бренд продав понад 100 000 транспортних засобів у вересні.

Skoda гордиться великим попитом на позашляховики Kodiaq та Karoq. У найближчі місяці очікується подальше зростання, особливо з виходом у світ наступного позашляховика – Kamiq, а також моделей Scala та Kamiq у версії Монте-Карло. Останні автівки презентовані у франкфуртському салоні – підсумовує Ален Фаві, член правління Skoda Auto з продажу та маркетингу.

У Західній Європі поставки збільшилися до 45 600 автомобілів (+12,3 відсотка порівняно з аналогічним періодом минулого року). У Німеччині на найбільшому європейському ринку Skoda продала 18600 автомобілів (+16,2%). Бренд досяг особливо сильного зростання у Франції (3000 транспортних засобів, +24,2%), Італії (2500 транспортних засобів, +31,2%), Нідерландах (1800 транспортних засобів, +57,7%), Швеції (1400 транспортних засобів, +84,0%), Данії (1100 транспортних засобів, +17,5%) та Греції (300 транспортних засобів, +38,4%).

У Центральній Європі Skoda, також, зафіксувала значне зростання порівняно з липнем 2018 року, поставивши 17 500 автомобілів (+11,2 відсотка). У липні виробник поставив у Чехію 8000 транспортних засобів (+12,1 відсотка), 1800 у Словаччину (+16,6 відсотка) та 600 одиниць у Хорватію (+18,1 відсотка).

У Польщі Skoda зафіксувала кількість реєстрацій автомобілів у вересні до 5 732 одиниць (+5,82%). Реєстрація транспортних засобів приватними покупцями зросла до 1375 транспортних засобів (+29,84%). Як наслідок, Skoda може похвалитися тим, що є лідером польського автомобільного ринку за кількістю реєстрацій, із часткою ринку 11,68 %.

За результатами продажів за 9 місяців поточного року чеський бренд в Україні закріпився на 4 позиції, при цьому досягнувши частки ринку в 7%.

Драйверами зростання продажів Skoda в Україні стали моделі Skoda Kodiaq і Skoda Octavia.

На фоні загальної стагнації ринку, в серпні місяці помітно зросли продажі нових автомобілів. Позитивна динаміка продажів автомобілів Skoda стала можливою завдяки високому попиту на автомобілі SUV-сегмента, яскравим представником якого є Skoda Kodiaq, а також постійного поєднанню ціни і якості Skoda Octavia. Уже традиційно Octavia займає 1 місце з часткою 48% в своєму класі, а Kodiaq впевнено закріпився на 2 позиції з часткою 26% в класі.

В Європі найпопулярнішою моделлю марки залишається Octavia (1812 зареєстрованих одиниць у липні), за ними слідує Fabia (1490 зареєстрованих автомобілів). Позашляховики також успішні – Kodiaq зафіксував збільшення на 86,75 відсотка перед реєстрацій порівняно з липнем минулого року, а Karoq на 44,93 відсотка.

Skoda займає перше місце серед виробників із часткою ринку 12,34 відсотка, а Octavia залишається найпопулярнішою моделлю.

У Східній Європі, виключаючи Росію, поставки Skoda у вересні зросли до 4 900 транспортних засобів (+18,4%). Виробник автомобілів зафіксував двозначне зростання в країнах Балтії (900 транспортних засобів, +60,1%), Україні (700 транспортних засобів, +59,5%), Сербії (700 транспортних засобів, +20,1%), Казахстані ( 200 транспортних засобів, +58,3%) та Боснії (200 транспортних засобів, +21,6%).

У липні Skoda зафіксувала 21 100 поставок на найбільшому в світі ринку Китаю (-15,7% у річному обчисленні). Сильні результати тривалої тенденції до зниження впливають на ефективність бренду на азіатському ринку.

Наш канал в Telegram та сторінки на Facebook, Instagram та Twitter - це зручний спосіб відстежувати нові матеріали на сайті. З картинками, розширеними описами і без реклами.

Як Lexus здійснив революцію в освітленні автомобіля

В минуле

Також буде цікаво