Новини

Почалося виробництво Porsche Taycan

Виробництво Porsche Taycan
0

Після менш ніж 2-х років будівельних робіт Porsche відкриває новий завод в Цуффенхаузені для свого першого повністю електричного спортивного автомобіля.

Випуск перших одиниць розпочався, як планувалося, 9 вересня 2019 року. Збірка автомобілів відбувається на “фабриці майбутнього” – гнучкій, підключеній до мережі та з використанням 4,0 технологій виробництва. Це ще один крок до впровадження “фабрики з нульовим впливом”, тобто без негативного впливу на навколишнє середовище.

В статті – Повну екологічність електрокарів поставили під сумнів, NewsCar повідомляв, що говорити про абсолютну екологічність електричних автівок, поки що, рано. Рано тому, що навколишнє середовище сильно забруднюється при виробництві цих самих автомобілів.

Інша ситуація з виготовленням еко-автомобіля Porsche Taycan, де  викиди в атмосферу від заводу наближені до мінімуму. Окрім використання відновлюваної енергії та запуску ТЕЦ на біогазі, нові виробничі зали були розроблені як надзвичайно енергоефективні.

Проект будівництва нових заводів включав декілька індивідуальних підпроектів, кожен із широким асортиментом. Як результат, за екологічність почали боротися і кузовний цех, малярський цех, завод з виробництва електродвигунів і комплектуючих та вся підключена транспортна техніка. Для потреб будівельних робіт було використано 35 тисяч тон сталі – стільки ж, скільки для виробництва 140 тис. кузовів типу купе 991, що є попереднім поколінням моделі 911. Загальна площа будівель становить 170 тисяч квадратних метрів.

Будівництво розпочалося наприкінці 2015 року.

Презентацію концептуальної моделі Mission E у вересні 2015 року започаткувала найбільший будівельний проект з моменту створення заводу в Цуффенгаузені. Того ж року відбулася церемонія початку будівництва нового кузовного цеху, де будуть побудовані високоміцні та легкі кузови для нової моделі Taycan та поточного покоління 911.

У травні 2016 року старі будівлі поступилися місцем новому фарбувальному цеху та багатоповерховий монтажний зал. “Місто Штутгарт висунуло перед нами кілька вимог щодо сталого розвитку, – каже Юрген Кінг, директор Porsche з центрального будівництва, навколишнього середовища та енергоменеджменту, – і ми ще більше розширили його. На заводі ми обробляли, наприклад, матеріали зі знесених залів і знову їх використовували в нових будівлях“.

Підготовка до проведення будівельних робіт вимагала 21 індивідуального, попереднього проекту та понад 5000 переїздів працівників. Вона також включила траншею для багатоповерхового залу для збірки, який був побудований на схилі. Оскільки його висота була обмежена 38 м, щоб не порушити потік свіжого повітря з півночі до центру Штутгарта, траншея була глибиною 25 м. Для її виготовлення була необхідна депортація 240 000 кубічних метрів землі.

 

Нова лінія на заводі

“Ми побудували лінію на заводі – посеред міста, недалеко від наших сусідів. На максимально обмеженому просторі, в найкоротші терміни і без порушення роботи існуючих заводів, які виробляють наші спортивні машини на повну потужність. Зараз завод завершено, як планувалося і без жодних істотних невдач”, – говорить Альбрехт Реймольд.

Весь процес був пов’язаний з детальним плануванням та чудовою командою. Колектив складався з 130 компаній та постачальників. Логістика та координація руху на будівельному майданчику, проходили без порушення регулярного потоку в приміщеннях заводу. “Тісний діалог з нашими сусідами також був ключовим”, – каже Реймольд. “Ми постійно інформували їх про прогрес протягом усього проекту.”

Трохи цифр: під час робіт було витрачено 10 тисяч перепусток на будівництво, на площі з’явилося 530 контейнерів, встановлено 3 км огорожі. Крім того, укладено 35 км силових кабелів, розгорнуті 1000 модулів лінійного освітлення на території будівництва, і побудовано 4 км нової дороги.

 

 

Наш канал в Telegram та сторінки на Facebook, Instagram та Twitter - це зручний спосіб відстежувати нові матеріали на сайті. З картинками, розширеними описами і без реклами.

Opel до 2021 року планує перейти на електропривід

В минуле

Volkswagen та Northvolt спільно створюватимуть батареї

В майбутнє

Також буде цікаво