Новий логотип Volkswagen
0

Під час франкфуртського салону Volkswagen вперше представив свій новий логотип та візуальну ідентичність. Зміни у Volkswagen відображаються презентацією нового покоління електричних автомобілів – моделей із сімейства ID. До 2025 року бренд, що базується в Вольфсбурзі, запропонує понад 20 нових електричних моделей.

Volkswagen презентував на Франкфуртському салоні новий логотип

Volkswagen презентував на Франкфуртському салоні новий логотипНова візуальна ідентичність бренду є результатом стратегії “Transform 2025+”, прийнятої Volkswagen восени 2015 року. Бренд зараз готується до впровадження другого етапу цієї стратегії, який включає в себе електромобільність та оцифрування.

Коли такий сильний бренд змінює логотип – це, неодмінно, має бути пов’язано з проривними подіями з точки зору бізнесу. Концерн вступає в еру електромобільності, якій планує задавати темп.

Volkswagen-salon2

Багатогранна розробка бренду означає, що “Новий Фольксваген” вирішив підкреслити важливість його трансформації, представивши новий логотип.

Зміни в логотипі мінімальні й одночасно помітні. Концерн відмовився від стилізації під 3D, повернувши емблемі двомірність. Вперше за всю історію кінці літери W в емблемі не доторкаються кола, в який укладено літери, що робить емблему асиметричною.

Volkswagen-logo

Фото REUTERS

Спосіб спілкування з клієнтами також зміниться, і кожен, хто слідкує за маркетинговою діяльністю VW, неодмінно помітить ці зміни, – зазначають в штаб-квартирі Volkswagen.

 

 

 

Наш канал в Telegram та сторінки на Facebook, Instagram та Twitter - це зручний спосіб відстежувати нові матеріали на сайті. З картинками, розширеними описами і без реклами.

Honda всерйоз фокусується на електрифікації

В минуле

Opel до 2021 року планує перейти на електропривід

В майбутнє

Також буде цікаво