0

Під час франкфуртського салону Honda презентувала кілька нових продуктів, розкриваючи більше, ніж будь-коли інформацію про європейську стратегію “Електричого бачення”.

Honda на Франкфуртському салоні

Honda на Франкфуртському салоні

Стратегія “Електричного бачення” передбачає, що до 2025 року весь асортимент автомобілів Honda в Європі буде оснащений електрифікованими привідними системами. Першим кроком у здійсненні цього плану було введення гібридної моделі CR-V, а потім презентація Honda e Prototype раніше цього року на автосалоні в Женеві. 

Після серії презентацій у Європі, Honda дебютує сьогодні на Міжнародному автосалоні у Франкфурті.

Презентація не обмежувалася лише транспортними засобами. На автосалоні в Женеві Honda підтвердила намір вийти на енергетичний ринок за допомогою ряду зарядних пристроїв та рішень для управління енергією. Бренд представив, як його рішення можуть підтримувати системи зарядки автомобілів не тільки в будинках і на підприємствах, але і в забудованих міських районах, де власники паркуються лише на вулицях.

Автомобільний зарядний пристрій Honda

Для користувачів, які мають можливість заряджати акумулятори автомобіля не на вулиці, Honda представить зарядний пристрій, що дозволяє оптимально заряджати змінним струмом. Комплект зарядки з максимальною потужністю 7,4 кВт (однофазний блок живлення) або 22 кВт (трифазний блок живлення) можна встановити на стіні або на платформі. Пристрій з такими параметрами дозволяє власникам Honda заряджати акумулятор до 100% ємності за 4,1 години з розетки 32-амперної установки – набагато швидше, ніж через стандартну настінну розетку.

Вирішення проблем доступу до зарядок у містах.

Однією з проблем водіїв електромобілів є відсутність інфраструктури станцій зарядок у містах. Honda у співпраці зі спеціалістами сфери побуту розробила рішення цієї проблеми, яке дозволить користувачам стягувати кошти з транспортних засобів у міських сценаріях руху. Точки зарядки будуть встановлені на полюсах освітлення, а зарядний кабель для кожного транспортного засобу, оснащений мобільним таксометром, зв’яже витрати на зарядку з тарифом замовника, що позбавить від потреби підписки у кількох постачальників енергії.

Прототип системи управління живленням Honda Power Manager

Система управління живленням прототипу Honda Power Manager – це система зворотного заряду, яка інтегрує електромобілі в інтелектуальну електромережу. Система «автомобіль до мережі» дозволяє акумулювати та передавати електроенергію між електромобілями та мережею, будинками та компаніями, інтелектуально врівноважуючи попит на електроенергію та підтримуючи її ефективне зберігання.

Робота з розробки нових варіантів зарядки призведе до ще кращої інтеграції електричних транспортних засобів із існуючими мережами електроживлення, завдяки використанню енергії, що зберігається в акумуляторах автомобіля, для живлення будинку або повернення його в електромережу в періоди високого попиту. Потім акумулятори автомобіля можуть бути заповнені, коли попит на електроенергію нижчий, в межах, встановлених користувачем.

Honda розробила цю технологію зворотного передачі енергії у співпраці зі спеціалістами EVTEC. Випрообування цієї технології проводитимуться до її комерціалізації, запланованої на початок 2020 року.

Стенд Honda демонструє ефективне зберігання енергії, отриманої з поновлюваних джерел, і видаэ її завдяки інтелектуальній системі домашнім приладам або дозволяє передавати в електромережу, що в майбутньому може приносити прибуток власникам електричних автомобілів.

Демонстраційний проект із використанням тестових підрозділів EVTEC був реалізований у Лондоні у співпраці з місцевою владою. Енергія може бути використана для зарядки електромобілів, електростанцій та перерозподілу надлишкової електроенергії назад у загальнодоступну мережу, якщо це необхідно.

Плани комерціалізації Honda

Honda підтвердила у Франкфурті, що в 2020 році запустить перші комерційні енергетичні послуги, які будуть координуватись з появою на вулицях Honda e. Першими ринками нових послуг будуть Великобританія та Німеччина, а в наступні роки – інші європейські країни.

 

Наш канал в Telegram та сторінки на Facebook, Instagram та Twitter - це зручний спосіб відстежувати нові матеріали на сайті. З картинками, розширеними описами і без реклами.

У General Motors величезні проблеми на заводах і складах

В минуле

Volkswagen змінює емблему та готується до електрифікації

В майбутнє

Також буде цікаво