toyota_logo
0

Для Toyota 1970-ті, 1980-ті та 1990-ті роки були і часом прем’єри захоплюючих спортивних автомобілів, і зародженням гібридної технології, яка стала відмінною ознакою марки. Наприкінці цього періоду дебютувала маленька Toyota з європейським корінням, яка принесла японській марці перший титул Автомобіля року.

Toyota Celica ST Coupe

Toyota Celica ST Coupe

Toyota Celica (1970)

Презентована ​​в 1970 році Toyota Celica спричинила значні зміни в сегменті, в якому до цих пір можна було вибирати в основному між двома моделями: Ford Mustang і Chevrolet Camaro. Найпотужніший 2-літровий двигун генерував 120 к.с. – на той час така потужність забезпечувала справді спортивні показники. Замість того, щоб зібрати великий двигун, творці Celica зосередилися на тому, щоб вага автомобіля була невеликою. Більше того, завдяки цьому, Celica була більш економічною, ніж її конкуренти.

Toyota Corolla AE86 (1984)

Corolla AE86 – культове японське купе на базі Corolla 5-го покоління. Славу принесли їй задній привід і швидкісний 1,6-літровий 4A-GEU двигун, що виробляє 130 к.с. Toyota AE86 вважається одним із найбільш ефективних японських купе на сьогодні. Японці називають його “Хачироку” (“хачи” и “року” — цифры 8 и 6 по-японски).

Toyota AE86 – це остання Corolla з приводом на задні колеса, а точніше, стандартна Corolla п’ятого покоління була першою Corolla з приводом на передні колеса. AE86 не тільки залишився вірним традиції приводу на задні колеса, але також завдяки динамічному двигуну, малій вазі (940 кг) і вазі, розподіленій у співвідношенні 53:47, став доступним спортивним автомобілем. Автівку полюбили молоді японці, повністю використали можливість, яку надала Toyota та саме цей автомобіль – створили нову дисципліну автоспорту – дрейфування. Corolla Sport також сприяла розвитку вуличних перегонів.

Така популярність мала відобразитись на масовій культурі. Облицьована версія AE86 стала зіркою популярного серіалу “Initial D”, де версія Trueno, тобто з відкритими вогнями, супроводжувала головного героя під час його пригод і викликів.

Toyota MR2 (1984)

1984 рік був щасливим моментом для любителів спортивних автомобілів Toyota. Toyota AE86 і MR2 з’явилися на ринку через короткі проміжки часу. Обидві моделі оснащені двигуном 4A-GEU 1.6 л.

Toyota MR2 – легкий спортивний автомобіль з приводом на задні колеса і двигуном по центру. Таке розташування двигуна на 130 кінських сил забезпечило кращий розподіл ваги і означало, що центр ваги автомобіля буде нижчим і, можливо, близьким до центру.

Toyota Celica GT-Four (1988)

Перші три покоління Toyota Celica виступали із заднім приводом. У 1985 році четверте покоління цієї моделі отримало передній привід. У 1988 році дебютував GT-Four з AWD з турбо двигуном потужністю 185 к.с. Поведінка GT-Four була сенсаційною для свого часу, лише набагато дорожче Audi Quattro пропонувало подібне. Автомобіль створений для того, щоб забезпечити Тойоту великим успіхом на етапах ралі. У 1990 році Карлос Сайнц виграв чемпіонат світу з WRC за Toyota Celica GT-Four.

Toyota Sera (1990)

Продаючись тільки в Японії, Toyota Sera вперше побачила світ під назвою AXV-II Concept. Оснащена футуристичними дверима маленька Toyota під капотом заховала 1,5-літровий двигун потужністю 110 к.с., що дозволило розігнатися до 195 км/год. Невелика партія Toyota Sera експортується з Японії, але навіть там рідко можна зустріти її на вулиці. За 5 років виробництва було виготовлено лише 16 000 одиниць цього дивовижного купе.

Toyota Supra (1993)

У 1993 році дебютували найвідоміші з чотирьох класичних Toyota Generation. Спочатку модель була доступна лише як купе з двома дверцятами. Супра 4-го покоління виділялась серед інших спортивних автомобілів завдяки своїй винятковій міцності, якості та акуратності. Однак найбільшу популярність вона здобула завдяки двигуну.

Під капотом Supra був встановлений лише один двигун, але в двох версіях. 6-циліндровий агрегат в базовому 2JZ-GE з природним напором, що розвивав 223 к.с. при 5800 об/хв. і 280 Нм крутного моменту при 4800 об/хв. Двигун з турбонаддувом 2JZ-GTE, ще більше оцінений, залежно від ринку та року, він генерував 280 к.с. при 5600 об/хв. і крутний момент 451 Нм при 3600 об/хв. або 330 к.с. при 5600 об/хв і крутний момент 427 Нм.

Найпотужніший варіант розганяв машину до сотні менше ніж за 5 секунд.

Продуктивність зробила двигун 2JZ досить популярним. Цей агрегат є дуже витонченим зразком для налаштування (для тюнінгу) через простоту модифікації та неперевершений опір значному збільшенню потужності. З цієї причини Toyota Supra зіграла одну з головних ролей у першій частині кіносеріалу “Швидкі і люті”, де помаранчева, прокачана Supra з кузовом Targa стала швидшою, ніж набагато дорожчі автомобілі.

Toyota Prius (1997)

Toyota Prius 1997

Toyota Prius 1997

Коли ми згадуємо найбільші досягнення Toyota, важко не згадати гібридні машини. На сьогоднішній день Toyota Motor Corporation випустила найбільше гібридних машин у світі – до кінця минулого року їх кількість перевищила 13 мільйонів.

Ось чому Prius першого покоління – важливий автомобіль не тільки в історії бренду, але і в автомобільній галузі взагалі. Тенденція поступової електрифікації автомобілів почалася саме з цієї моделі. Оригінальний Prius був обладнаний 1,5-літровим двигуном потужністю 58 к.с., який співпрацював з електродвигуном потужністю 40 к.с.

Toyota Yaris (1999)

Досвід, набутий завдяки таким моделям, як Toyota SA, Toyota Publica та Toyota Starlet, призвів до випуску Yaris. На відміну від своїх попередників, нова модель розроблялася не в Японії, а в європейській студії дизайну Toyota – ED2. Компактна міська Toyota, розроблена для вимогливих європейських водіїв, була удостоєна звання Автомобіль року 2000 і швидко завоювала ринок у своєму сегменті.

Yaris спонукав до купівлі через свій дружній дизайн та оригінальну панель приладів, а також надзвичайно економічний та довговічний 1.0 літровий двигун, який отримав титул Міжнародного двигуна року. Автомобільні журналісти, які в той час випробовували нову Toyota Yaris, згадували про “ідеальне та радісне” водіння.

Презентована ​​на Паризькому автосалоні, Toyota Yaris першого покоління була доступна у дилерів Toyota в шести версіях двигуна. Асортимент бензинових двигунів включав п’ять варіантів (1,0 літр 68 к.с., 1,3 л. 86 к.с., 1,3 л. 87 к.с., 1,5 л. 106 к.с., 1,5 л. 150 к.с.) і дизельний двигун 1,4 Д-4Д мав 75 ​​к.с.

 

 

Наш канал в Telegram та сторінки на Facebook, Instagram та Twitter - це зручний спосіб відстежувати нові матеріали на сайті. З картинками, розширеними описами і без реклами.

Brexit завдасть шкоди автовиробникам на 60 тис. доларів за хвилину

В минуле

Наближається перша Mazda з електроприводом

В майбутнє

Також буде цікаво