Brexit без торгового контракту - трагедія для британських виробників
0

Ситуація навколо Brexit – кошмар для виробників автомобілів. Компанія Jaguar оголосила, що на початку листопада зупинить складальні лінії на своїх британських заводах. Представники BMW та Toyota також зробили подібну декларацію раніше.

Борис Джонсон, який наприкінці липня став прем’єр-міністром Великобританії, є одним з найгарячіших прихильників Brexit. Політик неодноразово заявляв, що “зробить усе” для того, щоб Великобританія покинула Європейський Союз у оголошений термін 31 жовтня цього року, навіть якщо до цього часу неможливо домовитись про торговельну угоду, що задовольняє обидві сторони.

Для автомобільної галузі це може стати справжнім крахом.

За оцінками експертів, виконання такого сценарію для виробників транспортних засобів може призвести до втрат, які сягнуть 50 тисяч. фунтів на хвилину (приблизно 61700у.о.).

Ральф Спет – генеральний директор Jaguar Land Rover – визнав, що компанії потрібно готуватися до припинення виробництва на своїх чотирьох британських заводах у перший тиждень листопада.

Слід пам’ятати, що нині більшість ліній для складання транспортних засобів працюють у системі доставки «тут і зараз», тобто з максимальним пропуском процесу зберігання компонентів (на складах знаходиться тільки необхідна в даний момент кількість деталей, з мінімальними залишками).

Вихід Британії з Європейського Союзу, який, швидше за все, призведе до відновлення детального прикордонного контролю, може мати драматичні наслідки для британських заводів.

“Нам потрібно 20 мільйонів деталей на день. Це означає, ми маємо зобов’язатися зі своїми постачальниками. Потрібно мати доступ до кожної запчастини та отримати її вчасно“, – пояснив Спент під час зустрічі з журналістами. 

У ситуації, що склалася, прогнозування виробництва на листопад чи грудень є дуже важким викликом для британських автомобільних заводів. Загадкою залишається не тільки система оформлення кордону, але і витратами, пов’язаними з нею. Більше того, переважна більшість британських складальних заводів просто не мають відповідних приміщень для зберігання деталей, необхідних для підтримки безперервності виробництва.

Нагадуємо, поки що – у зв’язку із запланованим Brexit – Honda та Ford вже вирішили повністю ліквідувати свої британські заводи.

Наш канал в Telegram та сторінки на Facebook, Instagram та Twitter - це зручний спосіб відстежувати нові матеріали на сайті. З картинками, розширеними описами і без реклами.

Справедливе розмитнення – норма, чи небачена розкіш?

В минуле

Найцікавіші Toyota з 70-х, 80-х та 90-х

В майбутнє

Також буде цікаво