Ford_robot
0

Компанія Ford вперше застосувала команду роботів (коботів), які працюють із співробітниками на заводі в Кельні, щоб забезпечити кожну Fiesta ідеальною обробкою. Це інноваційний спосіб підготовки транспортних засобів до фарбування.

Шість коботів виконують хореографічно-танцювальну послідовність рухів, для того, щоб відшліфувати всю поверхню кузова всього за 35 секунд.

Це рішення не замінює співробітників, але дозволяє операторам використовувати час для складніших завдань і уникати перевантаженості повторюваними завданнями.

“Коботи розуміють, коли потрібно прикласти більше зусиль, і можуть легше дістатися до важкодоступних місць, таких як центр даху”, – сказав Денніс Кун, старший інженер з виробництва фарбувального цеху Ford Europe.

Кожний кобот UR10 – найпопулярніший у світі універсальний робот, який також використовується в аудіоіндустрії для шліфування потужних динаміків та сабвуферів. Коботи в Ford оснащені м’яким гнучким шаром, який представляє собою 3D-сканери, розміщені між рукою робота і наждачним папером, що дозволяє роботу працювати з тією ж точністю і спритністю, що і людська рука.

Ford Fiesta

Ford Fiesta

Під час виробничого процесу кожна Fiesta занурюється у спеціальну хімічну ванну, що забезпечує понад десять років захисту від корозії. Після цього процесу на поверхні можуть залишитися – невидимі неозброєним оком, але відчутні для рук – невеликі домішки, що впливають на остаточну обробку транспортного засобу.

Потім шість коботів вживають заходів, щоб згладити ці недосконалості – видалити вкраплення та пил, що наноситься на кузов автомобіля. Цей тип дії також дозволяє поліпшити адгезію, що наноситься на наступній фазі лакофарбового покриття – грунтовку, що становить основу для декоративних шарів (базовий лак та прозорий лак).

Щоб зібрати коботи і запрограмувати їх на гармонійне згладжування кузовних поверхонь Ford Fiesta, знадобилося кілька тижнів.

Завдання було ускладнене ще і тим, що виробнича лінія не припиняється навіть на мить, – сказав Детлев Даль, генеральний директор компанії Dahl Automation. Завдяки ідеальному контролю рухів, машини ніколи не випадають з ритму.

В даний час Ford аналізує реалізацію коботів на своїх заводах у Валенсії (Іспанія) та Крайовій (Румунія). Компанія вже представила інші коботи, запрограмовані на допомогу працівникам виробничої лінії в складних процедурах складання, таких як установка амортизаторів в автомобілі та свічки запалювання в двигунах.

 

 

Наш канал в Telegram та сторінки на Facebook, Instagram та Twitter - це зручний спосіб відстежувати нові матеріали на сайті. З картинками, розширеними описами і без реклами.

До прем’єри нової Skoda залишилось менше місяця

В минуле

Загадкові прототипи Mitsubishi презентують в Токіо

В майбутнє

Також буде цікаво