Volkswagen_salon
0

Volkswagen має намір диверсифікувати пропозицію власних брендів як ніколи раніше – в основному Skoda та Seat. Те, що він має намір досягти цього, видається досить суперечливим…

Майкл Джост, який є керівником товарної стратегії групи Volkswagen, дав інтерв’ю німецькій газеті Automobilwoche. У ньому було кілька цікавих тверджень.

Джост оголосив, що Seat, як ніколи пішов у напрямку виробництва спортивних, “емоційних” транспортних засобів, тобто орієнтується переважно на розробку автомобілів Cupra. Однак, за словами словами, Skoda має зосередитися на виробництві практичних автомобілів та на завоюванні східноєвропейських ринків. Це може призвести до зниження цін на чеські моделі та підвищення цін на автомобілі Seat.

Варто прочитати Стали відомі найпопулярніші автівки в Європі та ТОП найкраще продаваних авто в світі

Хоча, про той факт, що Seat має бути спортивним брендом у групі Volkswagen, говориться вже роками. Деградація позицій Skoda може здивувати. Німецька група робила подібні спроби кілька років тому, в тому числі обмеживши варіанти комплектацій, доступних в автомобілях Skoda. Наприклад, у Fabia було опціонально ксенонове освітлення, а вже в другому поколінні бракувало цього обладнання. З іншого боку, в Octavia II і Superb II та Yeti не вдалося замовити, наприклад, камеру заднього виду, або популярні світлодіодні денні ліхтарі.

Однак пізніше, в основному під тиском клієнтів, Німеччина відмовилася від цієї стратегії, і камери заднього ходу та світлодіодні денні ліхтарі, все ж таки, з’явилися в модернізованих Yeti, Superb та Octavia III.

Сьогодні чехи мають надзвичайно широкий модельний ряд, який включає позашляховики та легкові автомобілі сегментів від А до D. Розкішно оснащені версії Laurin & Klement, настроєний і спортивний RS. Список додаткового обладнання настільки ж великий, як і у Volkswagen (включаючи, наприклад, матричний відбивач, всенаправлену систему камери).

У цьому контексті не дивно, що чеська марка протягом багатьох років, практично з місяця в місяць, досягає рекордних продажів.

 

Наш канал в Telegram та сторінки на Facebook, Instagram та Twitter - це зручний спосіб відстежувати нові матеріали на сайті. З картинками, розширеними описами і без реклами.

Важке рішення – Nissan закриває завод

В минуле

Великі зміни в асортименті Volkswagen Up

В майбутнє

Також буде цікаво