Audi RS 4 Avant
0

Audi RS 4 Avant поточного покоління, який дебютував два роки тому, пережив планове оновлення. На відміну від молодших A4 і S4 , презентованих цієї весни, «гарячий» універсал не отримав нових бічних виштамповок, оскільки переробляти оригінальний розширений кузов нишевой моделі було б невиправдано дорого для виробника.

Точність, ясність і чіткість: ЖК-екран віртуальної панелі приладів Audi virtual cockpit діагоналлю 12,3 дюйма дозволяє вам постійно відслідковувати необхідні дані. Потужність двигуна, покажчик бічних перевантажень і, зрозуміло, швидкість. Крім того, тут знаходиться контрольна лампа, що попереджає про необхідність перемикання на вищу передачу. Головне – новий інформаційно-розважальний комплекс з 10,1-дюймовим тачскріном і без шайби на центральному тунелі. У цифрових приладів з’явилася інша, специфічна для автомобілів Audi Sport графіка.

Динаміка в кожій деталі

Спортивний характер автомобіля знайшов відображення у багатьох деталях: від обтягнутого шкірою спортивного рульового колеса RS зі скошеним нижнім сегментом, розширеним набором функцій і великими підрульовими перемикачами до високоякісних декоративних вставок – від aluminium Race до опціональних carbon.

Audi RS 4 Avant

Audi RS 4 Avant

Шестициліндровий двигун 2.9 TFSI, встановлений на Audi RS 4 Avant, розвиває потужність 450 л. с. при 5700-6700 об/хв. 

Максимальний крутний момент 600 Н · м, що дозволяє забезпечити необхідну тягу, доступну в широкому діапазоні 1900-5000 об/хв. Робочий об’єм силового агрегату становить 2894 см3. Восьмиступінчастий автомат tiptronic зі спортивними настройками і постійний повний привід з міжосьовим диференціалом залишилися без змін. Розгін до сотні, як і раніше, займає 4,1 секунди, а максимальна швидкість автомобіля складає 250 км/г. З опціональним пакетом RS Dynamics вона збільшується до 280 км/г.  За доплату можна отримати карбон-керамічні гальма, адаптивні амортизатори, активний задній диференціал.

У Європі оновлена Audi RS 4 Avant з’явиться в грудні за ціною від 81,4 тисячі євро.  

Наш канал в Telegram та сторінки на Facebook, Instagram та Twitter - це зручний спосіб відстежувати нові матеріали на сайті. З картинками, розширеними описами і без реклами.

Mercedes E 300de – гібрид з дизелем

В минуле

Важке рішення – Nissan закриває завод

В майбутнє

Також буде цікаво