Mercedes E 300 de
0

Електродвигун з нульовими викидами в навколишнє середовище та потужний і економічний дизель – ця гібридна конструкція має сенс. У тесті Mercedes E 300 de ми проаналізуємо, як він їздить, скільки коштує і чи є хорошою ідеєю для екологічного транспортного засобу.

Toyota та багато інших виробників поширюють інформацію про те, що дизелі отруюють довкілля та відмовляються від виробництва. Тим часом Mercedes цього року запускає гібрид, де під яким капотом, крім електричного агрегату, працює дизельний двигун.

Це збіг чи, можливо, спосіб зменшити середні викиди CO 2 у виробників? 

Однозначно другий варіант: гібрид з дизелем (також доступний у C 300 de) – лише одне з рішень класичних гібридів. Які переваги отримає замовник, який придбає дизельний гібрид, ми дізнаємось під час тестування представника середнього класу – моделі E 300 de.

Mercedes E 300 de – на струмі 43 км

Почнемо з водіння міста. Виробник гарантує, що після повної зарядки батареї (13,5 кВт · год) ми зможемо проїхати до 54 км. Для зарядки його від 230-вольтової розетки нам знадобилося 5 годин. За цей час споживана потужність від мережі становила 10,8 кВт · год (система не дозволяє повністю розрядити акумулятор). Електродвигун (E-Mode) забезпечив 43 км пройденої відстані, далі запустився дизельний двигун. Їзда на електроенергії була доброзичливою не лише для навколишнього середовища, а й для вуха. Працездатність електромобіля з 122 конячками виявилася цілком задовільною, і водієві зовсім не довелося натискати педаль, щоб двигун внутрішнього згоряння не запустився випадково. Однак, коли струм в E 300 de закінчився, момент включення дизельного агрегату був трохи шокуючим. По-перше, це супроводжувалося ривком в системі руху, а по-друге, “холодний” чотирициліндровий дизель почав голосно гриміти. На щастя, через деякий час він затих і вухо водія звикло до шуму.

Коли їхати виключно на електриці стало неможливим система видає повідомлення: “Діапазон EV – 0 км”). У гібридному режимі дизель час від часу вимикається, а машина працює на електриці, оскільки заряд акумулятора залишився на позначці 16-18 відсотків енергії. Цей резерв використовується для їзди в пробках, при низьких навантаженнях зі швидкістю до 130 км/год, або для прискорення.

Витрати дизеля, після розрядження акумулятора, за містом і на шосе становили 6,2 л/100 км. Коли ми зарядили акумулятор і перейшли в гібридний режим, споживання палива залежно від стилю водіння було від 2,7 до 3,5 л/100 км. Після вимірювань можна зробити висновок, що витрати, які обіцяє виробник (1,6 л/100 км), здаються надто нереальними. 

Mercedes E 300 de – потужність в 306 к.с.

Хороші показники дизельного гібриду справжні. Тестовий зразок прискорився від старту до 100 км/год за 5,7 с (на 0,2 с швидше, ніж передбачено виробником), і під час обгону ми могли розраховувати на чудову динаміку. Хороші показники пояснюються потужним приводом (306 к.с.) та вражаючим максимальним значенням крутного моменту – 700 Нм. Швидка 9-ступінчаста автоматична коробка передач також сприяє динаміці водіння. 

Водіння гібридного Е-класу – суцільне задоволення. Завдяки пневматичній підвісці та можливості регулювання подушки автомобіль буквально тече по дорозі. Під час тесту ми весь час використовували налаштування Comfort, яке, на нашу думку, ідеально відповідає характеру автомобіля. WE 300 de також має точне керування, великий компроміс між безпекою та комфортом. 

Однак той, хто очікує, що седан з 306 конячками майстерно входить в різкі повороти, може бути дещо розчарованим. Під час динамічної їзди в поворотах, ви чітко відчуваєте велику масу гібридної версії (понад 2,1 т). На щастя, розподіл маси між віськами хороший (спереду: 49 відсотків, ззаду: 51 відсоток), тож, коли трапиться перестаратися зі швидкістю в поворотах, вирівняти машину буде неважко.

Mercedes E 300 de – чи варто того?

Якщо в Німеччині придбання гібриду винагороджується нижчими податками, в Україні власник не відчує жодних переваг. Придбати автівку у офіційного дилера в нашій країні не вийде. На його сайті, поки що Е-300 de  не представлений. Найближчі автосалони розміщені в Польші і ціни там на седан починаються від 67300у.о, універсал дорожчий на 2000 доларів). Порівняно з моделлю E 220d, оснащеною таким самим дизельним двигуном потужністю 2,0/194 к.с., доплата за гібрид становить 14 тис. доларів. У свою чергу модель E 350 з 286 кінськими силами, але вже з 6-циліндровим дизелем коштує дорожче, ніж E 300 de на 4000 у.о.

Mercedes E 300 – коротка інформація

Ідея гібридного дизеля класу Е досить успішна. Такий привід є універсальним, адже з одного боку автомобіль пропонує чудові експлуатаційні характеристики, з іншого – він економічний, незалежно від того, рухаємося ми в місті чи по шосе. Але це не ідеальний транспортний засіб. По-перше, у нього висока ціна, по-друге, їзда млява, по-третє, простір у багажнику обмежений.

Сподобалось: динаміка, низька витрата палива в місті та в дорозі, високий комфорт, приємне керування, просторий салон.

Не сподобалося: висока ціна, дизельний звук в екологічному автомобілі, обмежений простір у багажнику.

Результати тесту

Mercedes E 300 de

Заводські дані

Mercedes E 300 de

В перелік обладнання входять: 7 подушок безпеки, світлодіодні фари, клімат-контроль, круїз-контроль, система уникнення зіткнень, камера заднього виду.

Наш канал в Telegram та сторінки на Facebook, Instagram та Twitter - це зручний спосіб відстежувати нові матеріали на сайті. З картинками, розширеними описами і без реклами.

9

Новий Renault Zoe – дальність пробігу зросла до 390 км

В минуле

Audi RS 4 Avant отримав новий рестайл

В майбутнє

Також буде цікаво