Елегантний Toyota Corolla TS універсал прекрасно підходить як робоче автомобіль для фірми
0

Останні місяці були складним часом для популярних виробників автомобілів. У першому півріччі продажа компактних автомобілів знизилася на цілих 14,6 відсотка. Помітне зниження поширюється на більшість моделей, що були популярними серед покупців.

Згідно з даними галузевого веб-сайту “focus2move“, здійснюючи моніторинг світових ринків на основі понад трьохсот джерел (включаючи дані виробників, асоціацій чи державних структур). У першій половині цього року клієнти у всьому світі придбали 6,2 мільйона компактних автомобілів.

Як і в першій половині минулого року, Toyota Corolla залишається лідером світового рейтингу. 

Результат понад 598 тисяч одиниці означає зниження інтересу покупців на 1,7 відсотка. Слід пам’ятати, однак, що її нове, дванадцяте покоління лише виходить у свої салони. Тому можна очікувати, що в найближчі місяці результат покращиться не лише завдяки природній зацікавленості покупців новим автомобілем, а й  завдячуючи акціям щодо низхідної моделі.

Варто додати, що після першого півріччя Corolla – це також автівка, яку найбільше купували у світі. За нею йдуть Ford F (539 тис.) та Toyota RAV4 (440,6 тис.).

Друге місце, з результатом понад 416 000 проданих одиниць посіла Honda Civic. У цьому випадку можна говорити про стабільний попит – зниження склало лише 0,7 відсотка.

Останню сходинку подіуму займає король європейських компактів – Volkswagen Golf 364,3 тис проданих екземплів все ще вражаючий результат, але це аж на 18,1 відсотка нижче минулого року. Немає сумнівів, що покупці вже шукають чергове втілення бестселера з Вольфсбурга. Очікується, що автомобіль вийде до салонів це до кінця року.

Однозначно більше причин для занепокоєння, ніж у німців зараз у корейців.

На даний момент Hyundai Elantra займає четверте місце в рейтингу найбільш продаваних компактів у світі. Нажаль, результат склав 195,8 тис. автівок, доставлених покупцям, що є ознакою величезного спаду попиту. Це аж на 37,5 відсотка менше, ніж у першій половині минулого року. 

Результати продажу нового (четвертого покоління, дебютованого в середині минулого року) Ford Focus можуть здатися невтішними, принаймні на перший погляд. Понад 187 тисяч продаж, що становить на 31,2 відсотка менше, ніж у першій половині минулого року. Однак, у цьому випадку ситуація дещо складніша. З прем’єрою поточного компактного автомобіля, Ford відкликав Focus з Північної Америки, що значною мірою пояснює падіння попиту цього року. У минулорічні продажі також були акції дилерів, пов’язані з продажами “квадратних” запасів попереднього покоління.

 

Наш канал в Telegram та сторінки на Facebook, Instagram та Twitter - це зручний спосіб відстежувати нові матеріали на сайті. З картинками, розширеними описами і без реклами.

У Porsche 911 поповнення: Carrera 4 та новий кабріолет

В минуле

Cupra Tavascan – новий електричний позашляховик

В майбутнє

Також буде цікаво