Volkswagen Passat GTE
0

Volkswagen Passat GTE оснащений гібридною трансмісією останнього покоління і поєднує в собі переваги електромобіля з нульовим рівнем викидів і можливостями автомобіля, призначеного для поїздок на великі відстані.

Passat GTE з силовим агрегатом потужністю 218 к. с., як одна з перших моделей свого класу, вже сьогодні відповідає стандарту викидів Euro 6d, який буде застосовуватися тільки до нових автомобілів в 2021 році.

Витрата комбінованого палива становить від 1,3 л/100 км (WLTP), що відповідає викидам CO2 в розмірі 29 г/км.

Volkswagen Passat GTE – особливості приводу

У порівнянні з попереднім поколінням, Passat GTE – нова гібридна модель Volkswagen середнього класу оснащена акумулятором підвищеної ємності, яка становить 13 квт (на 31% більше, ніж раніше). Акумулятор такої ємності забезпечує пробіг на електроенергії на 59 км для седана і 56 км у версії універсал.

Після запуску Passat GTE завжди працює в електричному режимі E-Mode, що робить автомобілем з нульовим рівнем викидів. Завдяки новій конфігурації гібридного режиму, управління електрикою на великих відстанях значно спрощено і цього достатньо для досягненя пункта призначення.

 Volkswagen Passat GTE

Passat, оснащений новим гібридним змінним двигуном загальною потужністю 218 к. с., який складається з акумулятора, коробки передач DSG з подвійним зчепленням, електродвигуна і бензинового двигуна з турбонаддувом (TSI), що відноситься до найбільш економічних в сучасних автомобілях середнього класу.

За привід відповідає бензиновий двигун 1.4 TSI, який розвиває максимальну потужність 115 кВт  та 156 к. с., електричний двигун видає 85 кВт / 115 к. с., а потужність системи двигуна Passat GTE становить 160 кВт / 218 к. с.

Електродвигун отримує енергію від нової літій-іонної високовольтної батареї, розташованої в підлозі автомобіля перед задньою віссю. Інвертор перетворює постійний струм від акумулятора в змінний струм для живлення електродвигуна. Новий Passat GTE оснащений 6-ступінчастою коробкою передач з подвійним зчепленням, яка була адаптована до специфіки гібридної трансмісії.

Батарея Passat GTE в стандартній комплектації отримує живлення від зовнішнього джерела живлення через порт, розташований в передній частині автомобіля. Використовуючи стандартну мережу 230 В і стандартний кабель, адаптований для змінного струму 2,3 кВт, батарея може бути повністю заряджена – за умови, що вона повністю розряджена – за 6 годин і 15 хвилин. При використанні зарядної станції 360 в і додаткового мережевого шнура змінного струму 3,6 кВт цей час скорочується до чотирьох годин.

Volkswagen Passat GTE – кузов і салон

Зовні Passat GTE з гібридною трансмісією виділяється серед інших характерними денними ходовими вогнями, що виконані на світлодіодних технологіях і розташовані низько в кутах бампера, сині гальмівні супорти, литі диски діаметром 17 дюймів (тип Монпельє), розроблені спеціально для цього варіанту Passat, і логотип GTE на передніх стійках.

Інтер’єр стандарту Passat GTE включає в себе:
  • супутникова навігаційна система Discover Media,
  • трьохзонна кліматична система Air Care,
  • крісла покриті оббивкою з блакитними елементами,
  • 3-спицеве багатофункціональне кермо з шкіряними підрульовими перемикачами,
  • зарядний кабель змінного струму від зарядної станції,
  • система захисту пасажирів Pre Crash,
  • Пакет Travel Assit (Lane Assist, Front Assist, Emergency Assist, Traffic Jam Assist, проактивний круїз-контроль ACC з функцією Stop & Go).
Наш канал в Telegram та сторінки на Facebook, Instagram та Twitter - це зручний спосіб відстежувати нові матеріали на сайті. З картинками, розширеними описами і без реклами.

VW тестує виробництво акумуляторів для електромобілів

В минуле

Lexus створив 20-метрову яхту. У планах літак?

В майбутнє

Також буде цікаво