Range Rover Velar
0

Новий Range Rover Velar коштуватиме від 1,5 млн. гривень. Ця автівка  неодмінно стане одним із бестселерів Land Rover, незважаючи на кілька досить значущих недоліків.

Без сумніву, Range Rover Velar не тільки найкрасивіший автомобіль в модельному ряді Land Rover, але і найкрасивіший позашляховик в своєму класі. Автівка, насправді, виглядає досить концептуально. Розсіювачі задніх ліхтарів і фар інтегровані в кузов, дверні ручки висуваються за бажанням водія, опціональні 22-дюймові колеса нагадують турбіни реактивного двигуна, а весь силует виглядає дуже гідно і елегантно, хоча пакет R-Dynamic додає йому спортивного характеру. Проте, варто пам’ятати, що екземпляри, подібні до того, що потрапилив у поле нашого зору, не будуть частими гостями українських доріг. Версія First Edition (доступна тільки протягом першого року продажів) призначена для демонстрації можливостей.

Авто має на борту буквально все: потужні двигуни під капотом, люк, панорамний дах, фари Matrix-laser LED, інтер’єр оброблений шкірою, шкіряні крісла з масажем, звукову систему Meridian Signature Surround, пневматичну підвіску і багато систем безпеки. Це розкіш з високої полиці, але вона має свою ціну.

За Velar з 3-літровим, 300-сильним дизелем у версії First Edition доведеться заплатити понад 1,5 млн. грн. За цією ціною ви можете мати дві базові Velary з бензиновими двигунами на 250 к.с.

(майже) Позашляховик

Velar подолав розрив між Evoque і Sport. Найбільшою новинкою, яку представив для Land Rover, крім оновленого дизайну стала нова мультимедійна система Touch Pro Duo, яка складається з двох сенсорних дисплеїв (в меню на місці класичного годинника розміщений третій екран). Один з них замінив панель з фізичними кнопками. Виглядає це дуже добре, і що було дивно, опрадано на практиці. На консолі розміщено три регулятора: один – для регулювання гучності, один змінює температуру та інтенсивність потоку повітря, а ще один  – режим роботи трансмісії. Зазвичай мультимедійні системи з сенсорними дисплеями відволікають водія. У Velar все по-іншому – немає необхідності копатися в налаштуваннях, щоб вплинути на основні функції автомобіля. Все зручно та під рукою.

Range-Rover-Velar

Найновіше творіння Land Rover пропонує кілька режимів їзди: від комфортного, динамічного, закінчуючи оффроад. У всіх випадках рульове управління не є досить точним. Незважаючи на динамічний силует, Velar не є машиною, яка як риба у воді відчуває себе на звивистих дорогах. На першому місці – комфорт і впевненість під час поїздок по грунтових дорогах. Підвіска зі змінною висотою тут відмінно поєднується з інтелектуальним повним приводом, який оптимально розподіляє момент між колесами. Velar з пневматичною підвіскою – це позашляховик з чітко виділеними позашляховими властивостями, хоча, напевно, переважна більшість його власників ніколи в цьому не переконаються.

3-літровий дизель відмінно працює на трасі. Салон добре прошумлений – не потрапляють ні вібрації, ні звуки двигуна. Про те, що під капотом працює дизель, свідчить тільки тахометр. Потужність розвивається гармонійно, а крутного моменту вистачає, навіть, на високих швидкостях. Важко собі уявити, в яких ситуаціях можна отримати витрату палива на рівні заявленого (в середньому 6,4 л/100 км), але реальну витрату на трасі на рівні 7,5 л/100 км можна вважати задовільною, враховуючи потенціал цього автомобіля.

Range Rover Velar є за що покритикувати

Люди, не пов’язані з автомобільною галуззю, які мали можливість подорожувати у Velar на пасажирському сидінні, були дуже вражені його можливостями. Легко піддатися його чарівності, але тест вимагає і критичного підходу. А чіплятися можна, особливо тоді, коли за еквівалентну суму можна купити пристойну квартиру в столиці.

По-перше, шкіра, що вистилає панель приладів і дверні карти, може бути більш приємною на дотик, менш жорсткою. По-друге, підвіска не повинна резонувати на каналізаційних люках. По-третє, коробка може швидше реагувати на натискання газу. По-четверте, вищезгадане рульове управління може бути більш точним. Крім того, важко назвати й інші мінуси Velar.

Від нового Range Rover конкуренти повинні вчити тому, як створювати мультимедійні системи з сенсорними екранами, як конструювати кузов і як будувати позашляховики, якими можна спокійно в’їхати на великі відстані. Velar, неодмінно, стане ще одним потужним представниуом бренду Land Rover.

Переваги Range Rover Velar

Найкрасивіша стилістика в сегменті, приємна для очей і невпинна у використанні мультимедійна система з сенсорними екранами, просторий салон, багате оснащення First Edition, приємно працює дизельний двигун, запас крутного моменту в широкому діапазоні оборотів, вище середнього по сегменту позашляхові властивості.

Мінуси Range Rover Velar

Висока ціна, недостатньо точне рульове управління, іноді повільна робота коробки передач

Range Rover Velar SD6 First Edition – технічні характеристики

Двигун: Дизель, 3.0 л
Потужність: 300 к.с
Крутний момент: 700 Нм
Коробка передач: 8-ступінчаста автоматична
Привід: на чотири колеса
Розміри: 4803x2032x1665 мм
Колісна база: 2874 мм
Споряджена маса: 1959 кг
Об’єм багажника: 673/1731 л
0-100 км/год: 6,1 сек
Максимальна швидкість: 241 км/год
Середня витрата палива: 6,4 л/100 км (за даними виробника)

Наш канал в Telegram та сторінки на Facebook, Instagram та Twitter - це зручний спосіб відстежувати нові матеріали на сайті. З картинками, розширеними описами і без реклами.

7.5

Вже 3 жовтня світова пре’мєра кабріолета Chevrolet Corvette

В минуле

VW тестує виробництво акумуляторів для електромобілів

В майбутнє

Також буде цікаво