Перед покупкою люди все ще хочуть доторкнутися і сісти в машину
0

Автомобільна промисловість керується новими технологіями, такими як штучний інтелект, алгоритми, автоматизація або електромобільності. Проте, придбання автомобіля, як і раніше, залишається прерогативою традиційного каналу продажів. Адже, під час візиту в автосалон найчастіше робиться вибір конкретної моделі та комплектація.

Вже сьогодні лунають заяви, що з наступного року купівлю автомобілів можна буде здійснювати онлайн. Проте, дилерські центри залишаться ключовими в процесі продажів. Тому концерни, крім інвестицій в діджиталізацію, також повинні робити ставку на якість обслуговування клієнтів.

Автомобільна промисловість в даний час переживає революцію в області інновацій. Це багатопоточні зміни – як самого продукту, тобто автомобілів з економічними та беземісійними електроприводами і всього процесу покупки.

Дослідження “Automotive 2030: Racing toward a digital future”, розроблені компанією IBM, показують, що для споживачів марка автомобіля має все менше значення, але важливі зручність і ціна. Клієнти також звертають увагу на екологію, тому майбутнє за електромобілями.

Найбільш важливою тенденцією в автомобільній промисловості, безумовно, є електромобільності, що сприймається, як щось відповідальне з точки зору майбутнього нашої планети. А також – несе ряд переваг для самого клієнта: економічні, та пов’язані із задоволенням від водіння.

Електричний наступ сьогодні проводить більшість автомобільних концернів. SEAT випустить на ринок чотири моделі з шести запланованих до 2021 року – Mii electric, el-Born, Tarraco FR PHEV і Leon PHEV. У свою чергу, CUPRA представила перший повністю електричний концепт-кар – Tavascan.

Серед інших ключових тенденцій в автомобільній промисловості, експерти називають також мікромобільність, тобто такі рішення, які полегшують подолання коротких дистанцій по місту швидко, зручно, і з економією. У цих напрямках також слідують дії концернів.

Фахівці IBM підрахували, що до 2030 року цифрові технології можуть повністю змінити вигляд автомобільної галузі.

Мова йде, зокрема, про використання штучного інтелекту, машинного навчання, мережі 4G, а в майбутньому 5G і просунутих алгоритмів. Прикладом може бути розроблений SEAT додаток Mobility Advisor (мобільний радник) для планування та оптимізації маршруту з використанням мереж 4G і 5G. Додаток з допомогою Watson Machine Learning від IBM вивчає побажання користувача і, таким чином, дає персональні рекомендації щодо оптимального маршруту.

У бізнесі ми стикаємося з цікавим цифровим парадоксом. Щоб купити один автомобіль споживач має біля 900 різних взаємодій онлайн, а потрібен тільки один візит до дилера. Цими 900 взаємодіями керує штучний інтелект, алгоритми, сучасні технології. Проте, саме цей один єдиний візит набагато важливіший за всі онлайн-взаємодії, – переконує директор брендів SEAT і Cupra Михайло Шанієцький.

Прогнозується, що продажі автомобілів вже наступного року можна буде робити повністю онлайн. 80 % людей декларують готовність покупки автомобіля через інтернет. Візит у автосалон створює лояльність клієнтів до бренду і визначає, як багато грошей можуть витратити на покупку автомобіля. Канал онлайн використовують для того, щоб поділитися досвідом покупки з іншими веб-користувачів, наприклад, в соціальних мережах.

Весь час у дилерський центр є абсолютно ключовим у продажу. Фізичний візит до дилера важливий, і так залишиться в майбутньому, незалежно від того, які технології будуть супроводжувати нас. Шанієцький зазначає, що вони і далі хочуть розвивати дилерську мережу в напрямку сучасності, оцифровки та впровадження нових приводів.

Дослідження SAP Customer Experience показує, що споживачі звертають увагу на якість обслуговування клієнтів. Майже половина відмовляється від покупки, якщо виникають проблеми в цій частині. А далі, охоче діляться інформацією про негативні відгуки на форумах.

Досвід клієнта стоїть в центрі нашої діяльності. Тому нагорода, яку ми отримали після дослідження Kantar, засвідчує, що ми є мережею з кращою якістю обслуговування клієнтів, – підкреслює Михайло Шанецкий.

Автосалони SEAT отримали найвищу оцінку в 16 позиціях “Великому Тесті Салонів”, проведеного Kantar Automotive. Дослідження охоплює такі категорії, як організація салону, обслуговування клієнтів і тест-драйв.

Роблячи короткий підсумок, скажемо, що розвиток всіх технологій не відбирає роботи у салонів. Потенційний покупець, як і раніше обирає потрібну марку та модель онлайн, а вже потім здійснює огляди і купівлю в офлайні. Як буде далі  – NewsCar розкаже згодом.

 

 

Наш канал в Telegram та сторінки на Facebook, Instagram та Twitter - це зручний спосіб відстежувати нові матеріали на сайті. З картинками, розширеними описами і без реклами.

Компактні позашляховики зі спортивним характером – Audi RS Q3 і RS Q3 Sportback

В минуле

Aygo і Yaris: маленькі, маневренні та ідеально підходять для міста

В майбутнє

Також буде цікаво