Toyota
0

Компанія Toyota планує збільшити свою частку акцій Subaru до 20 %. Ходять слухи, що ця цифра може бути ще більшою.
На даний момент в портфелі Toyota є 17% акцій Subaru. Обидві компанії планують інвестувати в проекти один одного.

Зокрема, Toyota вкладе в бізнес партнера близько 650 млн доларів. Subaru повинна відповісти взаємністю і вкласти приблизно стільки ж. Нагадаємо, влітку обидві компанії оголосили про створення спільного підприємства для випуску електричного кросовера на спільній платформі.

toyota_logo

Варто зазначити, що існує феномен Toyota, з яким можна ознайомитись в матеріалі Розкрито секрет успіху та якості автомобілів Toyota.

За інформацією Nikkei, Toyota планує в майбутньому зробити Subaru дочірньою компанією, для чого поступово збільшує свою частку в ній. У перспективі Subaru повинна допомогти сформувати “Мега-Тойоту”.

Коли це станеться, весь обсяг випущених під брендом Subaru автомобілів буде вважатися “тойотами”. За минулий рік Toyota випустила 10,6 млн автомобілів, Subaru випустила близько 1 млн автомобілів, що на 5% менше, ніж роком раніше і це перше зниження виробництва за сім років. Співпадіння – не думаємо. Можливо, тенденція до зменшення випуску авто штучна?

Крім того, Toyota вже володіє приблизно 10% акцій інших японських брендів – Mazda і Suzuki. Стратегія розширення бренду відрізняється від євро-американської. Якщо, приміром, американський Ford і німецький Volkswagen домовилися разом випускати електромобілі та ділитися платформами, то Toyota шукає шляхи на батьківщині, поступово залучаючи до свого бізнесу сусідні компанії поменше.

 

Наш канал в Telegram та сторінки на Facebook, Instagram та Twitter - це зручний спосіб відстежувати нові матеріали на сайті. З картинками, розширеними описами і без реклами.

Volkswagen Touareg 3.0 V6 TDI R-Line – ефектно, комфортно і дуже… дорого

В минуле

Компактні позашляховики зі спортивним характером – Audi RS Q3 і RS Q3 Sportback

В майбутнє

Також буде цікаво