Chevrolet Lacetti
0

Автомобіль класу “гольф” Chevrolet Lacetti замінив в модельному ряду Nubira і спочатку був відомий був як Daewoo Lacetti. Сьогодні на світовому ринку його замінив Chevrolet Cruze, але, тим не менш, автомобіль продовжують збирати в Узбекистані, вже називаючи Daewoo Gentra. Різноманітні двигуни під капотом Chevrolet Lacetti залежали від ринку реалізації.

Chevrolet Lacetti салон

Двигун Chevrolet AveoLacetti 1.4 л F14D3

Силовий агрегат F14D3 розробили на початку 2000-х для малогабаритних авто. По суті, мотор повторив конструкцію опелівського X14XE випуску 1998 року і багато деталей у них взаємозамінні, а параметри КШМ ідентичні.

Двигун Chevrolet AveoLacetti

Двигун нагородили гідрокомпенсаторами, які позбавляють від необхідності коригувати зазори клапанів.

За рахунок клапана EGR знижується вміст шкідливих викидів, оскільки речовини повторно спалюються в циліндрах. Ремінний привід ГРМ доведеться міняти кожні 60 тисяч кілометрів, при ігноруванні – обрив, що призводить до згинання клапанів.

Основним недоліком двигуна F14D3 називають підвисання клапанів через нагар, що утворюється в невеликому зазорі між клапаном і втулкою. В результаті двигун починає троїти, нестабільно функціонувати, глохнути, втрачати потужність та інше. Вирішити проблему можна за рахунок використання якісного пального і прогріванням двигуна до 80 градусів перед стартом.

Троїння мотора виникає також через особливості конструкції форсунок, які часто забруднюються.

Помічений передчасний вихід з ладу термостата, що негативно впливає на температуру двигуна.

Забита сітка паливного насоса впливає на тягу і рух мотора.

У F14D3 швидко приходять в непридатність прокладки клапанної кришки і виникають витікання.

Несправні гідрокомпенсатори провокують шум і стуки в моторі.

Сумнівний клапан ERG при неякісному паливі схильний до утворення нагару на ньому, що впливає на роботу двигуна.

Двигун Cruze/Aveo/Lacetti 1.6 л F16D3

Силовий агрегат F16D3 отримав такий самий блок, як і F14D3 або F18D3 і є практично копією опелівського мотора Z16XE випуску 2001 року з такими ж параметрами КШМ та взаємозамінними запчастинами.

Токсичність вихлопу знижує клапан ERG, але через неякісне паливо в цій системі часто утворюється нагар і двигун перестає функціонувати. Щоб вирішити проблему фахівці рекомендують відключити всю систему. Цей недолік вирішили в 2008 році.

В цілому недоліки Cruze/Aveo/Lacetti 1.6 л F16D3 ті ж, що і на 1,4-літровому побратимі.

У 2008 році двигун F16D3 змінив F16D4, який отримав систему зміни фаз розподілу газу і підвищив продуктивність.

Зробимо порівняння AveoLacetti 1.4 л (далі №1) та Cruze/Aveo/Lacetti 1.6 (далі №2)

Двигун

№1F14D3

№2 F16D3

Виробництво

№1 GM DAT

№2 GM DAT

Марка двигуна

№1 F14D3

№2 F16D3

Роки випуску

№1 2004-наш час

№2 2004-наш час

Матеріал блоку циліндрів

№1 чавун

№2 чавун

Система живлення

№1 інжектор

№2 інжектор

Тип

№1 Рядний

№2 Рядний

Кількість циліндрів

№1 Чотири

№2 Чотири

Клапанів на циліндр

№1 Чотири

№2 Чотири

Хід поршня, мм

№1 73,4

№2 81,5

Діаметр циліндра, мм

№1 77,9

№2 79

Ступінь стиснення

№1 9,5

№2 9,5

Об’єм двигуна, куб. см

№1 Одна тисяча триста дев’яносто дев’ять

№2 Одна тисяча п’ятсот дев’яносто вісім

Потужність двигуна, к. с. / об.міна

№1 94/6200

№2 109/5800

Крутний момент, Нм/об.міна

№1 130/3400

№2 150/4000

Паливо

№1 Дев’яносто п’ять

№2 Дев’яносто п’ять

Екологічні норми

№1 Євро-4

№2 Євро 5

Вага двигуна, кг

№1 Сто дванадцять

№2 Сто дванадцять

Витрата палива, л / 100 км (cel Celica GT)
– місто
– траса
– зміш.

№1

8,6

6,1

7

№2

7,3

Витрата масла, гр./ 1000 км

№1 До 600

№2 До 600

В Масло двигун

№1

10W-30
5W-30

№2

10W-30
5W-30

Скільки масла в двигуні

№1 і №2

3.75

3.75

Заміна масла проводиться, км

№1 і №2

П’ятнадцять тисяч

П’ятнадцять тисяч

Робоча температура двигуна, град.

Ресурс двигуна, тис. км
– за даними заводу
– на практиці

№1 і №2

н. д.

200-250

н. д.

200-250

Тюнінг
– потенціал
– без втрати ресурсу

№1

н. д.

~120

№2

н. д.

~125

Двигун встановлювався

№1

Шевроле Авео
Шевроле Лачетті

№2

Шевроле Авео
Шевроле Лачетті
Шевроле Cruze
Деу Ланос 1.5-1.4
Шевроле Ланос
Деу Нексія
Деу Лачетті
ЗАЗ Шанс

Наш канал в Telegram та сторінки на Facebook, Instagram та Twitter - це зручний спосіб відстежувати нові матеріали на сайті. З картинками, розширеними описами і без реклами.

Infiniti QX60 – універсальний позашляховик для будь-яких цілей. Тепер за привабливою ціною

В минуле

Розумніший, ніж будь-яке інше авто. Технології в новому Volkswagen Passat дивують

В майбутнє

Також буде цікаво