BMWi7
0

Седан на батареях буде доступний у двох варіантах. Анонімні джерела повідомили сайту NewsCar нову інформацію про електричну версію седана сьомої серії. За словами інсайдерів, батарейний флагман i7 буде доступний в двох версіях і стане найпотужнішою моделлю в історії марки.

За аналогією з i3, старший “ай-сьомий” буде представлений звичайною і спортивною S-версією. Базовий варіант отримає силову установку потужністю 550 кінських сил і батарею ємністю 100 кіловат-годин. Передбачається, що такий автомобіль зможе проїхати без підзарядки до 600 кілометрів по вимірювальному циклу WLPT. Не виключено, що система буде працювати під напругою 800 вольт, як і Porsche Cayman.

Більш потужний варіант, i7S, оснастять 670-сильною установкою і тяговою батареєю на 120 кіловат-годин. Це поліпшить динаміку і водночас дозволить зберегти запас ходу на рівні тих самих 600 кілометрів. Привід, ймовірно, буде повним, з гнучким контролем тяги на кожній осі.

Перша модель BMW з нової лінійки електрокарів вийде на ринок в 2020 році. Це буде кросовер iX3, створений на однойменному концепті 2018 року. Прототип позашляховика оснастили одним електромотором потужністю 272 кінські сили і батареєю на 70 кіловат-годин. Без підзарядки iX3 може проїжджати до 400 кілометрів.

Нинішня лінійка представлена електричним хетчбеком i3 і гібридним суперкаром i8. Причому обидва, за словами компанії, після закінчення життєвого циклу не отримають продовження.

 

Наш канал в Telegram та сторінки на Facebook, Instagram та Twitter - це зручний спосіб відстежувати нові матеріали на сайті. З картинками, розширеними описами і без реклами.

Ferrari Testarossa з “Поліції Маямі” шукає нового власника

В минуле

Ferrari не випускатиме бюджетних моделей

В майбутнє

Також буде цікаво