Mazda-CX-30
0

Абсолютно нова модель Mazda дивує в багатьох напрямах – починаючи з назви, характеристик двигунів, дизайну, оздоблення інтер’єру, і закінчуючи тим, що японці взагалі зважилися на створення моделі, розташованої між CX-3 і CX-5.

MAZDA CX-30

Нова Mazda CX-30 – це відповідь на очікування наших клієнтів“, – запевняють нас представники японського виробника під час конференції. За їх словами, багато людей, що вибирають CX-3 (найпопулярніша модель Mazda в Україні), через деякий час відчуває потребу в зміні автомобіля, на трохи більше авто. На таке, на якому, як і раніше легко маневрувати в місті, але котре пропонує більш просторий і практичний салон.

CX-30 – це, набагато більше, ніж просто трохи більший родич CX-3. Перш за все, це друга з моделей, що належать до абсолютно нового покоління автомобілів Mazda, яку проголосили новою “Трійкою”. Це видно вже в самій стилістиці, яка є однією із найбільших переваг моделі. Авто виглядає дуже привабливо і пристрасно, зі своїми тонкими, глибоко розташованими фарами, красиво намальованою лінією даху і потужними ребрами на дверях, яких… насправді там немає! Маються на увазі переломи, а не двері. Те, що ми бачимо, – це просто гра світла, як і у Маzda 3. Сама поверхня дверей, майже абсолютно гладка.

Запозичення з “трійки” ми також знаходимо в інтер’єрі, де використовуються матеріали, майже, ідентичні цій компактній моделі. CX-30 цілком сучасне, елегантне і виконане з високоякісних матеріалів авто, що справляє набагато краще враження, не тільки в порівнянні з меншим CX-3, але і більш великим CX-5.

Mazda CX-30 салон

Маючи 4395 мм в довжину, колісна база становить 2655 мм, що ближче до CX-5, що помітно особливо на задньому ряді сідушок. Пасажир зростом трохи більше 180 см, сідаючи за настільки ж високим водієм, має досить багато місця для ніг і над головою. Трохи більшим може бути тільки багажник, що пропонує 430 л. Його можна буде оснастити розумною системою подвійної підлоги, яка, не пропонуватиме великий відсік під нею, але помітно покращує практичність. Рухома підлога складається з трьох, з’єднаних між собою елементів, які можна скласти як “сендвіч” або зігнути.

mazda cx 30 багажник

Ще один сюрприз чекає нас під капотом. Mazda продовжує свою традицію, тому базовий двигун потужністю 122 к. с. має 2 л об’єму (Skyactiv-G). Для шанувальників марки це не дивно, оскільки є інформація про застосовані в ньому технологій, що мають завдання скоротити споживання палива. Це, наприклад, система від’єднання циліндрів (при невеликому навантаженні працюють тільки два) і мікрогібридна система.

CX-30 використовує стартер інтегрований з генератором, літій-іонний акумулятор і 24-вольтову установку, для відновлення енергії під час гальмування і щоб привести її бортову електроніку в дію, зменшуючи витрату палива (за даними виробника становить у середньому 6,2 л/100 км). Двигун добре виконує свої обов’язки основного джерела приводу, але не більше того. Не надто гучний, лінійно розвиває потужність, має досить великий крутний момент, як на кількість кінських сил (213 Нм) і забезпечує задовільну динаміку (спринт до 100 км/год за 10,6 сек).

Mazda CX-30 панель приладів

Для тих, хто чекає чогось більшого, був підготовлений перший в світі серійний бензиновий двигун із “частковим займанням”.

Як це працює?

Двигун працює на дуже поганій паливно-повітряній суміші (повітря приблизно в три рази більше в порівнянні з паливом, ніж у звичайному двигуні внутрішнього згоряння), який в нормальних умовах був би надто бідним, щоб горіти. Інженери Mazda застосували тут дуже високий ступінь стиснення (16,3:1), який дозволяє “заштовхувати” в циліндр надлишок повітря. В момент, коли поршень знаходиться у верхньому положенні і тиск в циліндрі найбільший, відбувається точкове вприскування палива навколо свічки. Іскра спалює суміш тільки в цьому конкретному місці, чого, достатньо, щоб тиск ще більше збільшився і ініціював самозаймання по всьому циліндру. Таким чином, можна сказати, що ми маємо справу з бензиновим двигуном керованого самозаймання.

mazda cx 30 двигун

З точки зору водія такий незвичайний спосіб роботи не відчувається жодним чином. Двигун працює так само плавно і гладко, як “класичний” Skyactiv-G. Тут немає мови про якісь лишні звуки при обмеженому діапазоні оборотів – двигун без проблем “тягне” до 6500 оборотів в хвилину. Тут також варто відзначити, що якщо натиснути на газ сильно в підлогу, Skyactiv-X переходить в режим класичного двигуна внутрішнього згоряння. Водій жодним чином не відчуває цього.

MAZDA CX-30

Таке рішення має, звичайно, сприяти значному зниженню витрати палива. Деяке розчарування може викликати той факт, що, незважаючи на велику потужність (180 к. с.) і турбонаддув, максимальний крутний момент становить 224 Нм (тобто не набагато більше, ніж атмосферний Skyactiv-G) і здійснюється тільки при 3000 об./хв. Іншими словами, двигун має характеристики, як двигун без наддуву, і такі ж відчуття спостерігаються при розгоні. В результаті CX-30 розганяється охоче і плавно, але немає враження великого припливу потужності. Спринт до 100 км/год займає 8,5 сек.

З точки зору досвіду водіння можна сказати, що новий позашляховик Mazda вписується в дух, що притаманний для моделей цієї марки. Радує зручне положення за кермом, короткий і відмінно працюючий важіль механічної коробки передач і пряме рульове управління. Ходова система, в свою чергу, являє собою вдалий компроміс між комфортом їзди і чутливістю. CX-30 впевнено і передбачувано поводиться на швидкому переміщенні по серпантинах, і забезпечує при цьому відмінний комфорт, навіть на великих нерівностях. Ціна за це – чіткі нахили кузова на поворотах, але цього важко уникнути в машині з підвищеним кліренсом.

Mazda-CX-30

Людей, що купують Mazda CX30 не тільки за її презентабельність порадує той факт, що обидві версії двигуна будуть доступні з приводом на всі колеса. Його присутність також можна оцінити при русі по асфальту, оскільки він працює з системою G-Vectoring. У автомобілі з приводом на передні колеса при проходженні повороту, система практично непомітно для водія обмежує потужність двигуна, викликаючи навантаження на передній осі, що призводить до більш якісного входу в поворот. У версіях 4×4, крім того, він перекладає потужність між передньою і задньою віссю, стабілізуючи авто в повороті, а потім, допомагаючи “витягнути” авто з крена.

А що не сподобалося нам в Mazda CX-30?

Це були дрібниці. Наприклад, на верхній частині панелі приладів ми знайдемо щось схоже на шкіру з хорошою прошивкою. Однак, при дотику нагадує гуму. Пластик, дуже приємний на дотик та з якоїсь причини він коричневий, як і вставки на дверях (візуальне продовження обробки стелі). Неважливо, вибираєте ви чорну або білу шкіру – бронза на підлокітнику і в картах дверей обов’язкова. І якщо ви цього не хочете, то маєте вибрати машину без шкіряної оббивки – тоді зазначені вставки будуть синіми. Казус…

Mazda-CX-30 сідушки

Важко не помітити, що нова мультимедійна система Mazda, хоча і зручна у користанні, але досить аскетична, як з точки зору графіки, так і по кількості доступних опцій. Схоже відношення і до екрану, що замінює аналоговий спідометр. На ньому можна відобразити або “годинник “, що нагадує традиційний, або викликати в самий центр інформацію про витрату палива.

Інші дрібниці, які привернули нашу увагу, – це характерна лінія, що знаходиться під фарами, яка насправді є двома планками. Вони з’єднуються точно посередині, а місце з’єднання видно здалеку, і це виглядає так, ніби вони не підходять одна одній.

Якщо продовжити мову про пластик – нас здивувала його кількість на кузові CX-30. Пластикові накладки на порогах, бамперах і колісних арках – це загальновживана практика, щоб додати вашому автомобілю більш “позашляхового” виду. У CX-30 розмір цих вставок, на подив великий і задній бампер справляє враження, ніби не повністю пофарбований. Чорний пластик ми також знаходимо за декоративними смужками глибоко вбудованих фар.

Фара Mazda-CX-30

Українське представництво Mazda поки що не розпочинало продажі CX-30 та не опубліковувало прогнозованих цін. Нове авто можна придбати у Польші, де ціна коливається в межах 41000у.о. за топову версію Enso з двигуном Skyactiv-Х, автоматичною коробкою і приводом на всі колеса. Варто зазначити багате оснащення – світлодіодні фари, навігація, head-up display, адаптивний круїз-контроль і безліч інших елементів, що вже входять в стандартну комплектацію.

Mazda-CX-30

CX-30 – це модель, появи якої ніхто не очікував. Вона є прекрасним доповненням лінійки Mazda, і прогнозується, що у Європі це буде їх новий бестселер, який отримає пальму першості CX-3.

Наш канал в Telegram та сторінки на Facebook, Instagram та Twitter - це зручний спосіб відстежувати нові матеріали на сайті. З картинками, розширеними описами і без реклами.

Новинка Mazda CX 30

7.8

Відмінне авто з революційним двигуном

Позитивні сторони
  • економічність
  • оздоблення інтер'єру

    Чи насправді Kia Stinger спортивно-сімейний автомобіль

    В минуле

    Volkswagen Beetle в стилі “горбатого” запорожця

    В майбутнє

    Також буде цікаво