Ремонт дизельного двигуна
0

Дизельні двигуни економічніші, ніж бензинові, але з часом економія на паливі може спричинити дорогі збої. Нижче ми розглянемо як зрозуміти, що ваш дизель вимагає дорогого ремонту.

На жаль, власники дизельних двигунів вихваляє свої двигуни до тих пір, поки не сталася перша серйозна несправність. Вартість ремонту, як правило, значно вище, ніж у випадку бензинових агрегатів. Поломка складної і точної системи вприскування стане вибухом для сімейного бюджету. Ремонт коштує від кількох до десятків тисяч гривень.

Трохи менше, може коштувати новий турбокомпресор. А якщо вам не пощастило, то навіть заміна свічок може коштувати далеко за 7000 гривень. У зв’язку з цим в експлуатації слід враховувати факти, що вказують на те, що автомобіль вже семимильними кроками наближається до дорогого ремонту.

Як розпізнати симптоми дорогої поломки дизельного мотора?

Чорний колір вихлопних газів

Ремонт дизельного двигуна

У сучасному справному дизелі, чорний дим може вказувати на те, що догорає сажовий фільтр. Іноді чорна хмара може з’являтися при інтенсивному розгоні, що теж не є чимось тривожним. В автомобілях без фільтра або в екземплярах, де його вирізали, надмірний темний дим, може вказувати на зношення системи уприскування. Причиною може бути неточне дозування палива або неправильно встановлене впорскування.

На жаль, заміна або ремонт тільки однієї форсунки може заподіяти більше шкоди, ніж користі. У таких ситуаціях механіки рекомендують проводити заміну або відновлення (якщо можливо) всіх форсунок, а це вже кілька десятків тисяч гривень.

Іноді чорний дим – сигнал, що хтось переборщив з тюнінгом, це означає, що форсунки дозують більше палива, ніж двигун здатний спалити.

Навантаження при розгоні

Ремонт турбіни дизеля

Свист при розгоні (розкручування двигуна на високих оборотах), який припиняється разом з падінням обертів – шум від турбокомпресора. Звичайно, є машини, в яких турбіна шумить, але в більшості машин цього типу шуми свідчать про наближення швидкої смерті” турбокомпресора. Шум турбіни може бути чути всім, а також тільки після сильного прогріву двигуна.

Звук найчастіше означає зношення підшипників ковзання турбіни і звуки контакту лопастей і корпусу. Найменший розмір грошової шкоди становитиме близько 5000-7000 грн. за відновлення, але, на жаль, ця процедура не завжди закінчується успіхом – турбіни зі змінюваною геометрією важко відрегулювати таким чином, щоб отримати знову заводську продуктивність.

Ми настійно не рекомендуємо найдешевші майстерні, які використовують бюджетні частини і не мають точних пристроїв по налаштуванню турбокомпресора. Це викинуті гроші на вітер! Найбезпечнішим рішенням є покупка нового, але це в залежності від двигуна, тягне набагато серйозні витрати.

Клацання при запуску і вимиканні двигуна

Ремонт маховика дизельного двигуна

Це типова ознака несправності або втрати міцності маховика. Зношення пружин в маховику або їх розрив проявляється металевими стуками при запуску і вимиканні двигуна, а також в момент зміни навантаження під час руху, наприклад, при знятті ноги з газу.

Ще одним симптомом, який може змінювати витрату міцності маховика є свистячі звуки в районі коробки, що чути на холостих, які зникають при натисканні зчеплення. Витрати можна знизити, віддавши старий маховик на реставрацію – вартість близько 3000-4000 грн. за комплект зі зчепленням.

Проблеми з запуском двигуна

Ремонт форсунок дизеля

Стартер крутить, а двигун заводиться з явним зусиллям і великою затримкою?

На жаль, це не обіцяє нічого хорошого. Причиною, може бути занадто низький тиск вприскування, щоб двигун міг запуститися. при “втомлених” форсунках паливо замість того, щоб йти в камери згоряння потрапляє в зворотні канали і повертається в бак.

Ремонт може бути від декількох тисяч і до більш ніж 10000 грн. за одну форсунку. Ціна залежить від того, чи вдасться відновити стару форсунку.

Підтікання масла

Витікання масла двигуна

Поява “потьоків” масло на з’єднанні труб впускного колектора і, наприклад, біля інтеркулера може свідчити про зношення турбокомпресора. Про ціни відновлення і заміни цього елемента ми вже писали раніше.

Якщо з усіх можливих щілин тече масло, то заміни прокладок може і не вистачити. Це означає, що зношені кільця пропускають занадто багато газів у картер, зростає тиск і виштовхує всі можливі ущільнення, що веде за собою генеральний ремонт двигуна.

Наш канал в Telegram та сторінки на Facebook, Instagram та Twitter - це зручний спосіб відстежувати нові матеріали на сайті. З картинками, розширеними описами і без реклами.

Skoda Yeti: історія моделі, мінуси головних вузлів автомобіля

В минуле

VIN номер – як перевірити машину? VIN номер-що це?

В майбутнє

Також буде цікаво