Skoda Yeti
0

Skoda Yeti, як і раніше, не користується великою популярністю на ринку нових автомобілів в Україні, але в якості придбання вживаного транспортного засобу її варто розглянути.

Skoda Yeti

З відгуків, які ви можете знайти про цей автомобіль, випливає, що найбільше критикують його зовнішній вигляд. Про смаки не сперечаються, а в разі старих автомобілів стилістика має ще менший сенс. У чому точно не можна дорікнути кросоверу від Skoda – це у відсутності оригінальності. Передні круглі лампи у версії до ліфтингу (2013), або характерна для бренду бічна лінія вікон, не дадуть сплутати це авто із будь-яким з конкурентів.

Кузов

Skoda з моделлю Yeti надійшла відповідно до політики заповнення проміжків між сегментами. Автомобіль отримав завдання закріпитися між великим Volkswagen Tiguan і конкурентом Nissan Qashqai першого покоління. Yeti має довжину 4,22 м, а колісна база – менш 2,58 м. В середині багато місця в обох рядах, ззаду розташовано три окремо регульовані крісла. Прямокутної форми вікна, призводять до того, що видимість у всіх напрямках дуже хороша, а за сьогоднішніми мірками навіть відмінна. Багажник має досить правильні форми і пропонує стандартний обсяг 416 літрів, який можна збільшити шляхом складання сидінь другого ряду, утворюючи простір 1760 літрів. Навіть базова версія пропонує рейлінги на даху, що збільшує корисну вантажопідйомність.

Кузов Skoda Yeti, добре захищений від корозії, яка не повинна з’являтися ще протягом кількох років. Ключем до успіху є, звичайно, турбота про автомобіль, як, наприклад, змивання солі після зими. Однак, автомобіль може мати відколи лаку в нижній частині дверей. Поки що це найпоширеніша причина виникнення корозії в цій моделі.

Двигун

Палітра двигунів для Yeti це добре відомі продукти концерну Volkswagen. В цьому є свої переваги, але й свої недоліки. Серед бензинових агрегатів є тільки двигуни TSI об’ємом: 1,2 л (105 к. с.), 1,4 л (122 к. с.) і 1,8 літра (152-160 к. с.). На жаль, кожен з них має свої слабкі сторони. Наважуючись на найменший 1.2 TSI варто звернути увагу на стан турбіни, більш великі одиниці мали проблеми з розтягуванням ланцюга грм і натяжітелем. Якщо під час запуску і роботи двигуна (1.4 TSI і 1.8 TSI) лунають підозрілі звуки, необхідно мати на увазі, що попереду можуть чекати великі витрати.

Подумайте про покупку дизельної версії. На вибір пропонуються двигуни: 1.6 TDI (105 к. с.) і 2.0 TDI в трьох варіантах потужності (110, 140 і 170 к. с.). Хоча 140 сильний варіант викликає у багатьох негативні асоціації, це проблеми ранніх моделей цього двигуна, які були усунені і не завдають йому особливого клопоту.

Привід

Дослідження показують, що в Німеччині близько 30% пропозицій на ринку старих автомобілів йдуть з корекцією (скручуванням) лічильника. На українському ринку цей показник удвічі більший. Майте це на увазі, коли збираєтеся купити Yeti з семиступінчастою коробкою DSG. Її надійна робота оцінюється на добре до 200 тис. км. пробігу. Після, слід очікувати поломки контролера коробки. Безумовно кращим (менш дорогим) вибором буде версія з ручним редуктором.

Вибираючи версію з переднім приводом, ми отримаємо особистий автомобіль із зовнішнім виглядом кросовера, що досить ефективно пробирається перешкоди шляху. Дорожній просвіт становить 155 мм – також у версії 4×4 (тільки 130 мм у версії GreenLine). У 4×4 використовується передача приводу з муфтою Viscously Haldex 4. Привід дивно працездатний і здивує не одного любителя довгих подорожей.

Підвіска / ходова частина

Незалежно від версії приводу Yeti завжди пропонує підвіску McPherson спереду і багатогранну конструкцію ззаду. Підвіска адаптована типово для Skoda, тобто досить жорстка. Таким чином, на рівній дорозі кросовер добре працює, але на ямах він може дратувати гучним проходом нерівностей. Довговічність елементів підвіски – це сильна сторона цієї моделі.

Аварійність

Крім згаданих проблем, що стосуються двигунів TSI на Yeti трапляються дрібні несправності в електрообладнанні. Однак це не настільки критичні моменти. У звіті TUV 2015 для трирічних автомобілів Skoda Yeti зайняла міцне 35 місце серед 129 досліджуваних машин, отримавши ідентичний результат (6,7), що і Toyota Avensis. Для старіших марок, Skoda Yeti не розглядалася.

Рекомендації

В якості міського автомобіля або при не занадто інтенсивному особистому використанні найкраще підійде бензинова версія 1.2 TSI з приводом 4×2 (на передні колеса). Як робоче авто, де будуть великі пробіги, варто пошукати версію з двигуном 2.0 TDI (140 або 170 л. с.) і приводом 4×4.

Історія моделі

2009: презентація моделі
2010: розширення асортименту модель GreenLine і двигун 1.6 TDI
2013: зовнішній рестайлінг, були замінені передні здвоєні фари

VIN
1-3 – код виробника: TMB – Skoda
4 – модель і версії приводу: J – 4×2; L – 4×4; N – 4×2, М1; Г – 4×4, M1; 1 – 4×2, N1; 3 – 4×4, N1; (K, M, P, S, 2, 4 – аналоги з правим кермом)
5 – тип двигуна: B – 1.8 TSI; C – 2.0 TDI; D – 2.0 TDI; E – 2.0 TDI; F – 1.2 TSI; J – 1.4 TSI; T – 1.6 TDI
6-інформація про подушки безпеки: (цифри 2-9)
7 – 8 – модель: 5L – Yeti
9 – заводський код
10 – рік випуску: 9 – 2009; A – 2010; B – 2011; C – 2012; D – 2013; E – 2014; F – 2015
11 – код заводу: 6 – Kvasiny
12-17 – номер кузова

Наш канал в Telegram та сторінки на Facebook, Instagram та Twitter - це зручний спосіб відстежувати нові матеріали на сайті. З картинками, розширеними описами і без реклами.

Skoda Yeti

9.3

Оригінальне авто для повсякденного використання

Переваги
  • просторий багажний відділ
  • двигун
  • приваблива зовнішність
Мінуси
  • несправності в електрообладнанні

Надійність Lexus GS: міф чи реальність? Краще авто до 200 тис. грн?

В минуле

П’ять симптомів: як зрозуміти, що дизель потребує ремонту

В майбутнє

Також буде цікаво