Lexus GS
0

Маючи бюджет в межах 200 тисяч гривень вибір добротних седанів із заднім приводом сильно обмежений. Однак, виявляється, що ми зовсім не приречені на придбання авто тільки з лейблом “made in Germany”.

Людям, які люблять себе, багате оснащення, хороші ходові якості та високу надійність варто придивитися до цікавої моделі з Японії. Всі ці особливості, в типовій для себе манері, поєднує II покоління Lexus GS.

Про що ви повинні знати, поки не вирішили його купити?

Авто з’явилося на ринку в 1997 році і проіснувало в асортименті японської марки до кінця 2005 року. У 2000 року (модель 2001 року) автомобіль дожив до єдиного серйозного ліфтингу. Lexus GS отримав злегка вдосконалену кришку радіатора, обвіси, оптику передніх фар і нові задні ліхтарі.

Lexus GS – це типовий представник сегменту Е. Його безпосередніми конкурентами є такі автомобілі, як Audi A6, BMW 5 або Mercedes класу E.

Для створення Lexus послужила модифікована база Toyota Crown

Так само, як вона, авто отримало класичну трансмісію – розташований поздовжньо спереду двигун, що приводить в рух колеса задньої осі. Для клієнтів доступні лише потужні, бензинові V6 3,0 л (219 к. с. або 222 к. с.) і V8 об’ємом 4,0 л (294 к. с.) і 4,3 л (283 к. с.). Автомобіль був спроектований в роки, коли жоден з представників Lexus не наважився б навіть подумати, що автомобіль цього класу може управлятися дизельним двигуном. Відсутність дизельних двигунів в асортименті – це одна з причин невеликої популярності цієї моделі на європейських ринках.

Друге покоління Lexus GS трохи більше 4,8 м в довжину.

Колісна база – це типові для даного сегмента 2799 мм. Такі розміри гарантують комфортні умови подорожі для чотирьох дорослих пасажирів. Подальші поїздки в повному складі з п’яти осіб не будуть надто зручними. Високий тунель, що ховає суцільний колінчастий вал, йде уздовж підлоги і обмежує кількість місця для ніг середнього пасажира заднього сидіння. Потрібно також розуміти, що в Lexus GS не передбачено можливості складання спинки заднього сидіння.

На обладнання і якість інтер’єру не можна скаржитися. В принципі, всі, пропоновані на вторинному ринку екземпляри оснащені, зокрема, шкіряною оббивкою, двозонним клімат-контролем, електрично регульованими сидіннями і кермом, автоматичною (як правило, п’ятиступінчастою) коробкою передач. Стандартом є також аудіосистема високого класу (часто це програвач касет, розташований в бардачку – CD-чейнджер вміщує 6 дисків).

Перший контакт з інтер’єром не залишає сумнівів в тому, що ми маємо справу з автомобілем вищого класу. Після вставки ключа в замок запалювання, кермо автоматично опускається до пам’яті настройки, (витягнувши ключ запалювання, йде вгору, полегшуючи вихід з салону). На панелі приладів центральне місце займає спідометр із масштабом до 250 км/год спідометр, з права – покажчик температури рідини і рівня палива, індикатор включення важеля автоматичної коробки, інформує про поточний режим роботи редуктора. Вік конструкції передають тільки такі деталі, як, наприклад, змінна кришка подушки безпеки пасажира або відсутність кондиціонера.

Хоча деякі рішення – як, наприклад, педаль гальма – нагадує Mercedes, авто, безумовно, ближче до транспортних засобів, що народжені під знаком BMW. Автомобіль може похвалитися точним, прямим рульовим керуванням – ходова частина має відносно жорсткі налаштування. Навіть базова модель GS300 з двигуном потужністю близько 220 к. с. – забезпечує хорошу продуктивність. Розгін до 100 км/год займає 8,2 сек-максимальна швидкість – 230 км/год. Про те, що з невеликою практикою, авто може показати свою спортивну спритність свідчить, наприклад, можливість відключення контролю тяги або рифлена – для кращого охолодження корпусу диференціала. Тим не менш, люди, які часто натискають педаль газу до кінця, можуть скаржитися на відносно мляву автоматичну коробку передач. Це супроводжується менш плавним перемиканням і можливістю включення спортивного режиму (кнопка PRW).

Варто додати, що рядна шістка характеризується дуже високою плавністю роботи і відмінною шумоізоляцією. На стоянці, про включений двигун, повідомляє тільки стрілка тахометра. Двигун має також ряд інших переваг. Враховуючи потужність, він задовольняється порівняно невеликою кількістю палива (в середньому між 10 і 13 л/100 км) і досить ефективно співпрацює з газовими установками. Наявність однієї головки також дозволяє знизити витрати, коли після декількох років їзди на газі в кінці кінців вигорає прокладка під головкою і клапанні розетки.

До яких сюрпризів потрібно готуватися, купуючи Lexus GS II покоління?

Родовід транспортного засобу схиляє авто до високої надійності. Більшість типових несправностей, незначні дрібниці, як, наприклад, підгорілі підсвічування кнопок або зламаний рідкокристалічний дисплей магнітофона. У цьому випадку рішенням може стати купівля нового магнітофона (постачальником аудіо-обладнання був Pioneer). Звикання вимагає також не дуже ефективне підсвічування цифр спідометра – в сонячні дні вони стають спотворені, що, беручи до уваги високу ізоляцію – піддає власника високим штрафам.

Lexus GS

Механічні пошкодження відбуваються надзвичайно рідко. Іноді проблем доставляє термостат або електронний дросель. На щастя, вам не потрібно змінювати його повністю. Джерелом проблем виявляється, як правило, датчик положення педалі газу VSC – ремонт коштувати 3000 грн. Згодом, приблизно після 200 тисяч. км, можна також очікувати перших витоків масла з-під кришки клапанів або (через велику потужності чи характер експлуатації) герметиків колінчастого вала. Плюсом стане класична трансмісія, що дозволяє відносно легко замінювати герметики.

На українських дорогах найбільшу вартість буде генерувати підвіска. Хоча втулки або пальці алюмінієвих важелів можна міняти окремо, ремонт передньої осі (вузли в цьому випадку важко замінні) може поглинути близько 14 тисяч. Втішним, однак, може бути той факт, що витрати співставні з Пассатом B5, а комплексно проведеного ремонту повинно вистачити на 150-200 тис. км.

Що важливо, у випадку з Lexus GS, ви не повинні боятися падіння цін при продажу – доглянуті автомобілі 1997 року продають за 180-200 тис. грн. Варто відзначити, що якщо авто в хорошому стані – відносно швидко знаходить покупця. Це відбувається через те, що автомобіль з підтвердженим пробігом близько 200-250 тисяч. км буде служити ще багато років. “Лексус” – як правило – не має проблем з іржею. Потрібно пам’ятати – що – на відміну від BMW і Mercedes з дев’яностих – в Lexus GS застосовується ремінь грм, перша заміна якого передбачена на 150 тисяч. км.

Наш канал в Telegram та сторінки на Facebook, Instagram та Twitter - це зручний спосіб відстежувати нові матеріали на сайті. З картинками, розширеними описами і без реклами.

Розробка концепту MERCEDES W140 коштувала більше 1 МЛРД. доларів

В минуле

Skoda Yeti: історія моделі, мінуси головних вузлів автомобіля

В майбутнє

Також буде цікаво